Hjem Tjenester vi tilbyr Support webdesign Klienter Om oss Referanser Hjelp
Vi ringer deg
Skriv telefonnummeret ditt i feltet under og vi ringer deg tilbake.
 
 
Bakgrunn

Med de siste årenes utvikling innenfor datateknologi, kreves det i dag, i forhold til tidligere, nye og mer avanserte metoder for å omgås datamaskiner. Tidligere hadde legekontorer en server og et bestemt antall klientmaskiner som var tilknyttet serveren, og man kunne kjøre journalprogrammer kontinuerlig i mange år helt til serveren eller klientmaskinen sluttet å virke. Når dette hendte, kunne man ringe forhandleren, hvorpå man fikk tilbud om service eller ny maskin. Slik fortsatte man, helt til neste gang det oppstod problemer.

I dag er alt imidlertid blitt langt mer komplisert. Ikke bare er operativsystemene blitt mer omfattende, men miljøet de befinner seg i er også blitt mye mer utstrakt enn tidligere, ettersom man i dag via internett (Nasjonal Helsenett) er koblet til omverdenen. På grunn av dette er det i dag mye mer som kan gå galt, og det er derfor større behov for hjelp enn tidligere. Det kreves dermed av IT-konsulentene en dypere forståelse for datasystem: både operativsystemet, arkitekturen og miljøet. Mens det i tidligere dager var tilstrekkelig å ta kontakt med forhandleren for å skifte ut eller reparere datamaskinen når problemer oppstod for å løse problemene på en tilfredsstillende måte, kreves det i dag en IT-ansvarlig med innsikt i journalprogrammer, samt en dypere generell forståelse for miljøet på et legekontor. Dette er ikke bare mer økonomisk for legekontorene, men også mer effektivt.

Vi spesialiserer oss innen IT-drift for legekontorer, og har fem års erfaring med total IT-drift av legekontorer. Vår grundige kjennskap til og erfaring med journalprogrammer, operativsystemet, arkitekturen, og andre applikasjoner som brukes på legekontoret, gjør at våre løsninger ikke bare blir midlertidige, men varige. Vi løser både hardware-relaterte og software-relaterte problemer uten for store kostnader, og vi unngår tidkrevende arbeid, som å konsultere programleverandørens supporttelefon, hvilket ikke bestandig løser problemet.

PC Park garanterer dessuten å komme umiddelbart til unnsetning når det er behov for hjelp: vår responstid er på 15 minutter. Vi vet at dagens legekontorer ikke kan fungere uten datamaskiner, og vi har forståelse for at hvert minutt teller.

PC Park er et lite firma, hvor kunden bare vil ha en person å forholde seg til. Dette skaper en bedre kommunikasjon og forståelse mellom oss og kunden. Vi gjør alt for å gjøre kunden tilfreds.

Tjenesten inneholder
Om tjenesten
Backup
Last ned brosjyre (PDF format)
Last ned produktinfo (PDF format)

 
 

 
 
 
  Klikk for våre pc tilbud. For spesialtilbud på større bestillinger fyll ut kontakt skjema.

 
  Klikk for øyeblikkelig hjelp. Respons tid 15minutter.
 
 
  Last ned brosjyre (pdf)
Last ned produktinfo (pdf)